کتاب دره اتاوا

اثر آلیس مونرو از انتشارات نشر چلچله - مترجم: اکرم شایان-ادبیات کانادا

همه‌ی این‌ها نمایشی بود که برای خوش‌گذرانی بیرحمانه‌ی خودتان به راه انداخته بودید و من هم‌چون انسانی ساده‌لوح و نادان، چاشنی عشق‌ورزی و دلدادگی آنان بودم، از هر دوی شما متنفرم. من هرگز نمی‌توانم این کار را انجام دهم. من هرگز نمی‌توانم کسی را که روزی عاشقش بوده‌ام و با او ازدواج کرده‌ام و یا حتی کسی را که با او رابطه‌ی خوبی داشته‌ام و دوست من بوده است، به سخره بگیرم


خرید کتاب دره اتاوا
جستجوی کتاب دره اتاوا در گودریدز

معرفی کتاب دره اتاوا از نگاه کاربران
تا سال من بهترین کتاب خارجی ام را در این سال خواندم. اولین بار من Munroyu را خوانده ام و من خریدار هستم که خیلی سخت کار کرده ام. یک زن در اتاق وجود دارد. بسیاری از زنان در اطراف من باید قادر به دیدن و احساس مونرون در این خانم 9 نکته باشند.

مشاهده لینک اصلی
اولین و آخرین داستان هایی که خیلی خوب نبودند، Jehovela asaslabmasi mubalaga خوب بود.

مشاهده لینک اصلی
هنگامی که شما اعتبار بودن یکی از بزرگترین نویسندگان معاصر از داستان های کوتاه و حتی برای این برنده جایزه نوبل، دشوار است برای زنده ماندن از انتظارات واکنش lettori.La من اغلب وقتی که من نظرات را بخوانید در آلیس مونرو است روبرو می شوند: EMBA؟ چگونه می توانم تمام @ اینجا را بگویم؟ به همین دلیل است که جوایز نوبل در حال حاضر اهدا می شود؟ در واقع نوشتن این نویسنده دارای عناصری نیست که پس از چند صفحه، شاهکار را گریه می کند. سبک او ساده و مودبانه است، در استعاره های خود تصحیح شده است، اما هنوز هم مستقیم و وابسته به زندگی روزمره است. داستان های او با شخصیت ها و شرایط عادی زندگی می کنند؛ حتی زمانی که یک رویداد خارجی به زندگی روزمره شخصیت های آن فروپاشی می شود، هیچ گاه پیچ و تاب تکان دهنده ای نیست، بلکه یک تفکری کوچک است که به دنبال تغییرات ظریف و آگاهانه قابل توجه است. اگرچه مونرو تقریبا همیشه ترجیح راوی دانای کل تمرکز خود را در درجه اول در چهره زن، خیلی بیشتر پیچیده و چند وجهی از همکاران مرد خود اشغال بیش نقش حمایت از شخصیت، گاهی اوقات کمی یک بعدی است. یک استثنا یکی از آخرین داستان dellOpera، خرس که بر فراز این کوه که در آن شخصیت زن، فیونا، که به خواننده تقریبا به طور انحصاری توسط نقطه شوهر از نظر گرانت، که تلاش برای قبول از دست دادن شریک زندگی خود را که به زوال عقل می دانستند ارائه آمد است سالخورده. به طور کلی، هیچ یک از زنان در دشمن، دوست، عاشق ... به خصوص زیبا و هوشمند و یا شوخ است، به صراحت هیچ خرده یا بد، تنها منحصر به فرد خود است nellessere ارقام مشترک، این به آن معنی بی اهمیت اما به سادگی واقع بینانه نیست. آنها زنان ما همه ممکن است ملاقات کرده اند، زنان ما می توانیم یا بوده اند در یک لحظه خاص از زندگی ما بوده است. درمان یک اثر نوشته شده در سن بالغ (اولین بار در سال 2001 منتشر شد)، در آن نویسنده او مراحل مختلف زندگی را، از نوجوانی با میل خود برای رهایی از بلوغ با آگاهی او، به سن و سال با تناقض او، لمس می کند. هر چه آن زمان است، حتی آنهایی که از لحاظ نظری شاد ترین جوانان، آن را با لحن خونسرد و بتن، به عاشقانه تمایل و اغلب به اندازه کافی سرخورده به حوادث فضای کمی افسرده است. شخصیت های این داستان به نظر می رسد به قبول هر احساسات، با این حال قوی، به عنوان یک بخش طبیعی از زندگی هر زن و مرد: آنها به نوبه خود allamore، موروثی، allamicizia، ترس را با یک نگرش عملی و، در برخی موارد تقریبا rassegnato.Ciò است که اکثرا مونرو به نظر می رسد این تصور که هر کس از خود، آن را به عنوان اغلب می کند مطابقت نه آنچه دیگران ما را ببینید و چگونه گاهی اوقات یک insignificate رویداد کوچک و یا یک تصادف اتفاقی می توانید این برداشت هل دادن ما را به سمت آگاهی تغییر جدید و کامل تر. این سخت است برای گفتن هر چیزی در مورد طرح این نه داستان فقط چون آنها حملات اغلب کوچک در زمان مشخصی از زندگی portagonisti هستند، موقعیت های متداول مانند مرحله نهایی بیماری، levolversi از رابطه بین خواهران، مراحل مختلف زندگی زناشویی خیانت ها، گذار از نوجوانی به سال های سال بالایی که معنی توانایی آنها برای نشان دادن هزاران جنبه روح انسانی از طریق شرایطی است که ما می توانیم آن را دیر یا زود پیدا کنیم. در این مفهوم مقایسه با چخوف موجه است و اگر چه ما همیشه با dallautrice دیدگاه را قبول ندارند به شما ارائه نمی تواند کمک کند اما درک صداقت و توانایی به حفاری های عمیق با چند حرکات immediati.Confesso که پس از خواندن داستان اول من کمی متعجب و متحیر، اگر چه اولین، دشمن، دوست، عاشق یکی که بیشتر از نزدیک مسابقات ایده ما از داستان فوتی و فوری، با توالی آن انطباقها و پایان تعجب آن است. دلیل اصلی این است که از داستان کوتاه، شاید با ارتباط با افسانه های دوران کودکی ما همیشه یک پیام اخلاقی، یک نتیجه قطعی وجود دارد که در کار مونرو وجود ندارد. یا شاید این فقط در ماهیت بسیاری از ماست که می خواهیم توضیحی برای همه چیز پیدا کنیم، و به همین دلیل است که هر داستان به خود می بالد و تعجب می کند: پس چه؟ جایی که او رفتن با lautrice شد؟ هنگامی که abituatami سبک مونرو من هر چند شروع به درک پیچیدگی های خاص و همچنین طنز محجبه و من به واقع گرایی از شخصیت خود را که، با وجود شرایط تاریک و دلگیر، واقعا موفق به جسور و متهور خواننده کشیده شد نتیجه گیری fato.In خود به همین دلیل من می گویند که اگر شما در حال رفتن به approciarvi AllOpera از این نویسنده را مجبور به انجام آزادسازی انتظارات و پیش داوری، فکر کردن به خودتان که به عنوان خوانندگان بیشتر به تماشاگران یک نمایشگاه عکاسی، ...

مشاهده لینک اصلی
نفرت، دوستی، عشق، ازدواج (در اصلی Hateship، دوستی، خواستگاری، Loveship، ازدواج â € \"می تواند\u003e و ببینید که ترجمه در رم nească ¢ ¢ مخزن NT یک عنوان از دست داده، من نمی توانم تصور چرا - در سال 2001 توسط ناشر مک کللند و استوارت) منتشر شده در سال 2009 جایزه من بوکر بینالمللی E ™ پاداش داده شد و من آن را به نظر می رسید وسط شادی multă خیلی E ™ و Dragă viae\u003e شدت به عبارت دیگر، این volume're من خوش آمدید بیشتر دکا ¢ E ™ تی PUE اول دیگر\u003e در Deca ¢ تی گذشته (که فکر می کنم îl، کیک های شکلاتی ™ این کار شاهکار آلیس مونرو هر à ¢ تی سخت بیایید از درام است ®mi این NT ¢ تی ¢ E ™ و هر یک از آنها استفاده می شود). این بدان معنی نیست که هر یک از کتاب\u003e مقامات نویسنده کانادایی ناچیز است، نمی باشد. (E ™ من هنوز هم می گویند که حتی اگر من به فرار کردم) روایت .Nouă află است میان این دو جلد از این کتاب E ™ و در 416 صفحه تا: نفرت، دوستی، عشق، ازدواج، پل شناور، Mobilă تسلی خانواده، گزنه، خانه با تیرهای چوبی ¢ چه در حافظه ما، Queenie نیاز E ™ من باقی می ماند خرس بر کوه می رود کلمات عنوان alcătuiesc، scurtă proză گرفته شده از جلد اول، یک نوع از ترس از آموزش آلیس مونرو umbrelă است که در اینجا، به ویژه، اما ™ و حجم دیگر به طور کلی. نثر، برای آنها تصرف جهان خانگی که altă یاد într یک بررسی، چیزهای بی اهمیت که ندارد luăm در نظر گرفتن اغلب اما معنی دار ™ احساسات روابط و من\u003e گذاشته ما را تعریف، با تمام شادی ها و مصیبت های زنان E ™ implicite.Tot در پیش زمینه هستند، حتی اگر شما را همراهی\u003e ITE تصدیهای دولتی\u003e از فرزندان خود پدر و مادر\u003e دوم، دیگر بستگان، دوستان، امان\u003e دوم E ™ و غیره گالیم ¢ ردیف زنان در زیر میکروسکوپ قرار داده است، انتخاب های خود را بر روی میز، از Dorin\u003e که نفوذ خود را\u003e ează viae\u003e برای دیگر\u003e من قرار داده است. زنان راست، هر دو ¢ تی دور از ایده آل معاصر (ما مدل های مد È ™ هیچ نابغه)، E ™ و معیوب کیفیت\u003e و از تمام طبقات اجتماعی، گرفتار در لحظات răscruce ترین căsniciilor اسارت خود، رنج (فیزیکی یا ذهنی). آلیس مونرو آنها înÈ\u003e آنها را درک با توجه tratează vieÈ\u003e درب، necaricaturizà ¢ هنگامی که شخصیت های دیگر به خاطر اثبات چیزی به آنها را بر روی آنها را در înaintare یا قرار دادن آنها بر روی یک پایه، E ™ toată آنها را در شکوه و جلال خود را با E ™ خوب من با تعجب rele.Mă هر بار سبک او، توانایی portretizează در طول E ™ به حقه بازی و تمرکز بر روی douăzeci-سی یا چهل صفحات حداکثر، یک داستان întreagă، یک رمان într یک داستان عملا تا încà ¢ T، سپس به نثر ¢ وقتی به پایان نیست، شما احساس که اگر شما چیزی برای گفتن نداشت. دی ™ ثانیه آتن\u003e به عنوان مثال، به این معنا نیست که نویسنده می کند ™ الکترونیکی خوان اعتماد ندارند s یافت نشد یک رودخانه برگ پاسخ به ¢ ردیف، بلکه این است که هر جمله\u003e شمارش به عنوان مثال، اگر شما از دست رفته یک، شما هنوز هم می تواند از دست رفته (من mplat این întà ¢ E ™ و من برگشتم، من بازخوانی دقت\u003e یعنی E ™ و متوجه شدم که جزر و مد mă E ™ و که در آن îmi lăsase رفته بود قلاب در متن) از سوی دیگر، این واقعیت است که در هر حجم regăsesc preocupată، به دریا، نوع خاصی از حساسیت، محدودیت ¢ NS تعدادی از تم â € \"عشق، روابط\u003e دوم، دین، نفرت، حسادت ، خیانت، بیماری، و غیره - mărunt از آن جهان توسط اشیاء capătă اهمیت\u003e ă در متون اقتصاد جمعیت، خستگی ™ mă شما نیست، اما من آن را آرامبخش است. در مونرو، من فکر می کنم، شمارش بسیار â € žcumâ €، به جای žceâ € ¢ تی â € â € \"چگونه می توانید صحبت ™ دوباره نه لزوما آنچه شما صحبت ™ به شما. (کرونیکل ادامه کنید: http: //www.bookaholic.ro/ura-prieteni ...)

مشاهده لینک اصلی
این یک مجموعه زیبا از داستان کوتاه شگفت انگیز و صادقانه است که همه با زندگی حل می شود. من با اولین داستان دور شدم و در سراسر کتاب شگفت زده شدم که چگونه آلیس مونرو قادر به نوشتن درباره چیزها و شرایط زندگی است که ما معمولا در زندگی خود فکر نمی کنیم. آنچه که من بیشتر درباره این مجموعه عاشق می شوم این است که چگونه آنقدر صادق است. آن را دوست دارم در عشق به دیگران، اما انتخاب خود را که آیا شما می خواهید به عمل بر روی آن یا نه. خوب است که آن را رشد دهید و فاصله ای را با یک عضو خانواده ای که قبلا برای شما عزیز بوده است، احساس کنید، اما آیا به نظر می رسد که ناگهان اعضای خانواده قضاوت کنید؟ این مجموعه داستان کوتاه این نوع سوالات را مطرح می کند و من آن را دوست داشتم. من همچنین دوست داشتم که چگونه آلیس مونرو در زندگی روزمره چیزهای کوچک را به تصویر کشیده است، که شما معمولا در کتابها در مورد آنها حرف نمی زنید. آن را سخت به توصیف اینکه چگونه او آن را انجام می دهد، اما من هر بار که من آن را در یکی از داستان اشاره کرد، من شگفت زده شد. این چیزهای بی اهمیت باعث شد من به داستان ها نزدیک تر شوم، و آنها را به داستان های خود متصل ساختم، چون به زندگی من یادآوری می کردم. با این حال، مانند تمام مجموعه های داستان کوتاه، داستان هایی وجود دارد که به شما نسبت به دیگران بیشتر اهتمام می کنند، و همینطور برای این مجموعه هم همینطور است. من تمام داستان ها و پیام های آنها را قدردانی کردم، اما بیشتر از دیگران را دوست داشتم. اما آلیس مونروس نوشتن و توصیف شخصیت ها و موقعیت های زیبایی دارد و داستان هایش قطعا ارزش خواندن دارد.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب دره اتاوا


 کتاب امیلی
 کتاب گیسو کمند
 کتاب بعد از سلام چه می گویید
 کتاب در پی پایان
 کتاب غم های کوچک
 کتاب فرانکلین با قایق پارویی به سفر می رود